Ubytovací řád
JezeroVojkovice, Vojkovice 169, 277 44 Vojkovice u Kralup nad Vltavou
1. Dodržování řádu
Klient, který si pronajme ubytování se současně zavazuje, že bude dodržovat tento ubytovací řád zařízení. Pokud jej poruší, vedení ubytovacího zařízení má právo řešit problém podle ustanovení uvedených v tomto Ubytovacím řádu, zejména snížit případně nevrátit depozit, který ubytovací zařízení zablokovalo.
2. Depozit (kauce)
Klient je povinen složit depozit (kauci) ve výši 2000 Kč, ze kterého se v případě nedodržení podmínek ubytování, způsobení škody a podobně srazí a zaúčtuje suma na úhradu uvedených nákladů. Když k žádné škodě nebo problému nedojde, ubytovatel depozit vrátí. V případě kdy klient nebyl požádaný o složení depozitu, tak se klient zavazuje uhradit nejpozději při jeho odchodu všechny smluvní pokuty a náhrady vzniklých škod a výdajů, které provozovateli ubytovacího zařízení porušením ubytovacího řádu způsobil.
3. Prokázání rezervace
Klient, který má přes rezervační společnosti objednané ubytování, se po příchodu do ubytovacího zařízení prokáže na recepci číslem rezervace, za účelem ověření objednávky.
4. Turistický poplatek
Současně uhradí turistický poplatek ve výši určené obcí Vojkovice.
5. Čas ubytování
Klient se na základě platné rezervace může ubytovat v daný den, v čase od 14:00 hod, do 20:00 hod. Za účelem ubytování předloží klient na recepci platný, vládou vydaný průkaz totožnosti (občanský průkaz, cestovní pas).
6. Uložení zavazadel
Zda si klient po příchodu ještě před ubytováním, nebo v den odchodu, potřebuje uložit zavazadla, může požádat recepci o uložení zavazadel za poplatek: (50 Kč/1 ks zavazadla, 250 Kč/1 kolo).
7. Doba užívání ubytování
Klient používá ubytování během doby, na kterou byla objednávka vystavená.
8. Čas odchodu
Klient je povinen v den odchodu uvolnit ubytování do 10:00 hod. Zda tak klient neučiní, bude povinný zaplatit pokutu v sumě 500 Kč. Zda host nedodrží čas odchodu (check-out) do 10:59 hod, bude mu účtován další den ubytování v plné výšce jako i náklady spojené se zabezpečením alternativního ubytování po něm přicházejících hostů.
9. Zapomenuté věci
Zda ubytovatel po odchodu klienta najde na jeho pokoji jakékoliv zapomenuté osobní věci, uloží je a uschovává je označené nejbližších 30 dní. Současně kontaktuje klienta prostřednictvím ubytovacího systému (e-mailem), s cílem vyřešit vzniklou situaci. V případě, že klient projeví zájem o zaslání zapomenuté věci, bude tak vykonáno na jeho vlastní náklady. Likvidace nalezených uskladněných věcí bude realizovaná na základě písemného vyjádření klienta nebo po uplynutí uvedené lhůty 30 dní.
10. Kontrola stavu ubytování
Ve vlastním zájmu si klient před obsazením ubytování překontroluje stav a funkčnost zařízení ubytování a případné poruchy a nedostatky ihned nahlásí na recepci.
11. Právo vstupu
Klient souhlasí s tím, že během celé doby trvání pronájmu ubytování, má za účelem vykonání svých služebních povinností, právo do jeho ubytování vstoupit: uklízeč/ka, údržbář/ka případně správce/kyně, manažer/ka zařízení.
12. Konflikty mezi hosty
Ubytovatel nezodpovídá za případné neshody nebo konflikty mezi hosty, ale v rozsahu zákonných možností učiní nezbytné opatření na zabezpečení pořádku a klid v ubytovacích a společných prostorách.
13. Návštěvy
V ubytování může host přijímat návštěvy pouze se souhlasem zaměstnance recepce a jen po dobu od 10 hod do 18 hod. Za každou neohlášenou návštěvu mimo oficiální návštěvní hodiny je účtována smluvní pokuta 1000 Kč za každou jednu osobu. V případě opakovaného porušení tohoto ustanovení se tento poplatek znásobuje počtem neohlášených osob.
14. Zákaz přemisťování zařízení
Klient nesmí přemisťovat zařízení, nábytek, vykonávat opravy nebo jakékoliv zásahy do zařízení ubytování, případně do elektrické sítě nebo jiné instalace v ubytování nebo ve společných prostorách.
15. Noční klid
V čase od 22.00 hodiny do 6.00 hodiny je klient povinný dodržovat noční klid. Za opakované rušení nočního klidu klient uhradí smluvní pokutu 500 Kč.
16. Zákaz hlučného chování
V ubytování se klient nesmí chovat hlučně, nahlas poslouchat rozhlasový nebo televizní program nebo jiným způsobem rušit ostatní klienty zařízení.
17. Zákaz kouření
Všechny typy ubytování jsou nekuřácká, včetně společných prostor a dětských nebo sportovních hřišť. V případě porušení tohoto nařízení, bude klient povinen zaplatit pokutu v sumě 2000 Kč.
18. Zákaz drog a zbraní
Drogy, jiné návykové látky a zbraně jsou v budovách přísně zakázané.
19. Dohled nad dětmi
Z bezpečnostních důvodů děti do 12 let není povolené ponechávat bez dozoru dospělých v ubytování ani v ostatních společných prostorách.
20. Zákaz vstupu na střechu
Klienti (zejména děti) nesmí vstupovat na střechu, která je přístupná přes okna apartmánů.
21. Vlastní elektrické spotřebiče
V objektech klientovi není povoleno používat vlastní elektrické spotřebiče. Toto nařízení se netýká elektrických spotřebičů sloužících k osobní hygieně klienta (holící strojky, sušiče vlasů, nabíječky na běžné spotřební elektrické přístroje a pod.).
22. Požární bezpečnost
V případě vzniku požáru je klient povinen neodkladně kontaktovat ohlašovnu požárů / recepci a řídit se pokyny požárních poplachových směrnic a požárního evakuačního plánu. V případě příchodu hasičské jednotky pokyny velitele zásahu. V případě neoprávněného aktivování hlásiče požáru, je klient povinen uhradit pokutu ve výši 25000 Kč a všechny náklady spojené s výjezdem záchranných složek jako i jakékoli náhrady nákladů, uplatněné jinými klienty, vztahující se na daný incident.
23. Právo využívat zařízení
Klient má právo využívat všechny zařízení pronajatého ubytování a společných prostor.
24. Zodpovědnost za škody
Za všechny škody způsobené na majetku zařízení zodpovídá klient podle platných předpisů.
25. Povinnosti při odchodu
Při odchodu z ubytování je klient povinen uzavřít vodovodní uzávěry, vypnout elektrické spotřebiče и zhasnout osvětlení místnosti, uzavřít okna a při odchodu zavřít dveře a klíč odevzdat na recepci.
26. Ztráta klíče
Za ztrátu klíče od ubytování, jeho poškození (nebo poškození zámku) a též zabouchnutí dveří ubytování kdy je klíč v zámku z vnitřní strany dveří, je účtován poplatek 2500 Kč.
27. Výměna ložního prádla
Ložní prádlo se v ubytování vymění při výměně klienta, při delším pobytu jednou za týden, nebo na základě požadavku klienta za poplatek.
28. Úklid
Úklid ve společných prostorách se vykonává denně nebo podle potřeby. Ubytování se uklízí vždy při změně klienta, nebo na požádání klienta za poplatek.
29. Udržování čistoty
Klient is povinen udržovat ubytování v čistotě a po sobě vždy umýt nádobí.
30. Návrhy a stížnosti
Návrhy na zlepšení činnosti zařízení a případné stížnosti klientův, přijímá zaměstnanec recepce, nebo je klient může zaslat e-mailem na: info@jezerovojkovice.cz.
31. Dodržování ustanovení
Klient je povinen dodržovat ustanovení tohoto ubytovacího pořádku od momentu, kdy si pronajal ubytování. V případě, že ho závažným způsobem poruší, vedení ubytovacího zařízení má právo na úhradu smluvní pokuty ve výši 500 Kč a náhradu všech výdajů vzniklých v souvislosti s porušením ubytovacího řádu jako je škoda, zásah soukromé bezpečnostní služby a podobně.
32. Ochrana osobních údajů
Zaměstnanec recepce, ani provozovatel zařízení není oprávněný podávat jakékoliv informace o ubytovaných hostech třetím osobám (s výjimkou příslušníků policie po jejich legitimování se a prokázání opodstatněnosti požadovat tyto údaje) ani povolit návštěvu třetí osoby hosta bez jeho souhlasu.
33. Zvířata
Zvířata jsou v ubytování povolené až po předchozí dohodě s ubytovatelem.
34. Počet osob
V ubytování není možné ubytovat větší počet osob než je počet lůžek. V případě, že host ubytuje v ubytovacím zařízení více osob než je lůžek bez vědomí Provozovatele, uhradí smluvní pokutu 2000 Kč.
35. Dostupnost řádu
Tento ubytovací řád je k dispozici klientům na recepci a na internetové stránce zařízení www.jezerovojkovice.cz
36. Závěrečná ustanovení
Host, jeho návštěva nebo doprovod, jsou povinni dodržovat ustanovení tohoto ubytovacího řádu jako i všeobecné morální a etické pravidla obvyklé na území České republiky. V případě nedodržování uvedených ustanovení, má ubytovatel právo odstoupit od poskytování všech svých služeb před uplynutím dohodnutého termínu.
Tísňové linky
Hasiči 150 | Státní policie 158 | Záchranná služba 155 | Tísňová linka 112
Provozovatel: STAVETA s.r.o., IČ: 27431096, DIČ: CZ27431096, V Zatáčkách 29, 250 70 Veliká Ves
Účinnost od: 1. Ledna 2023 | Aktualizace: 29. Srpna 2025